-
-
-
-
-
-
-
-
Otázka: Pri objednávke som si zvolila online platbu kartou, ale platba mi neprešla. Ako mám ďalej postupovať?
Odpoveď: Ak platba nebola zrealizovaná v čase objednávania, dodatočne nie je možné platobnú bránu otvoriť. V takom prípade je možné zmeniť spôsob platby na dobierku, s poplatkom podľa aktuálneho cenníka (zmenu nám stačí oznámiť e-mailom na revery@revery.sk). Pokiaľ máte záujem o zopakovanie online platby kartou, je potrebné vytvoriť novú objednávku a platbu zopakovať. Pôvodná objednávka s nezrealizovanou platbou bude automaticky stornovaná.
-
.
.
.
Otázka: Je možné zaplatiť prevodom na účet?
Odpoveď: Áno. V prípade individuálnych požiadaviek, firemných objednávok alebo problému s inou nezrealizovanou platbou je možné uhradiť sumu podľa objednávky na niektorý z našich účtov. Ako variabilný symbol sa pri takejto platbe uvádza číslo objednávky.
Zoznam účtov:
Slovenská republika:
IBAN: SK5283300000002901976384, BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX, Názov banky: Fio banka, a.s.
Česká republika:
Číslo účtu: 2901976384/2010, BIC/SWIFT kód: FIOBCZPPXXX, Názov banky: Fio banka, a.s.
-
.
.
.
Otázka: Ako si mám správne vybrať veľkosť?
Odpoveď: Správnu veľkosť textilu je najideálnejšie overiť vo veľkostných tabuľkách, ktoré nájdete v sekcii "Informácie - Veľkostné tabuľky", prípadne priamo v popise konkrétneho produktu. Pri textilných výrobkoch je maximálna tolerancia v rozmeroch štandardne +- 5%. Pre zvolenie najideálnejšej veľkosti je dobré, ak si zákazník porovná rozmery textilu, ktorý už má doma a nosí ho, s rozmermi uvedenými vo veľkostnej tabuľke. V prípade rozdielnosti rozmerov napríklad v šírke a dĺžke odporúčame brať do úvahy najväčší rozmer. Ak si zákazník aj tak nie je úplne istý, odporúčame objednať si textil z kategórie "Na vyskúšanie", textil si v kľude domova vyskúšať a následne ho vrátiť. Plnú cenu, vrátane poštovného, zašleme zákazníkovi späť na účet, prípadne túto už zaplatenú čiastku odpočítame z novej objednávky, a to podľa výberu zákazníka.
-
.
.
.
Otázka: Je možné zakúpený tovar vrátiť alebo vymeniť?
Odpoveď: Áno, každý štandardný produkt z našej ponuky, okrem personalizovaných, je možné vrátiť alebo vymeniť v lehote do 14 dní od momentu prevzatia tovaru, čiže odvtedy, kedy si zákazník fyzicky prevezme zásielku od prepravcu. Personalizované produkty, akými sú napríklad šálky s vlastným dizajnom, alebo tričká s potlačou vlastného roku, mena, mesiaca narodenia, číslicou, fotografiou alebo inou úpravou dizajnu na individuálnu požiadavku, nie je možné vrátiť alebo vymeniť, na čo upozorňujeme aj vo Všeobecných obchodných podmienkach. V prípade personalizovaných produktov je preto veľmi dôležité venovať pozornosť dôkladnému výberu veľkosti, prípadne iných parametrov. Reklamácia z dôvodu vady výrobku je samozrejme možná pre všetky typy produktov, vrátane personalizovaných.
-
.
.
.