S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "Súhlasím" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

   

  

Kontakt

Heetra s.r.o.
Krížna 487/18, Jaslovské Bohunice (Slovakia)
91930
tel: +421 908 555 765 (prac.dni 09:00 - 18:00)
revery(a)revery.sk

Často kladené otázky (FAQ)
Otázky a odpovede

-

- NEZREALIZOVANÁ ONLINE PLATBA 

-- PREVOD NA ÚČET

-- SPRÁVNA VEĽKOSŤ

-- VRÁTENIE A VÝMENA TOVARU

- NEPREVZATÁ DOBIERKA

- TELEFONICKÁ OBJEDNÁVKA

- KAMENNÁ PREDAJŇA   

...........................................................................................................................................................

-

NEZREALIZOVANÁ ONLINE PLATBA 

Otázka: Pri objednávke som si zvolila online platbu kartou, ale platba mi neprešla. Ako mám ďalej postupovať? 

Odpoveď: Ak platba nebola zrealizovaná v čase objednávania, dodatočne nie je možné platobnú bránu otvoriť. V takom prípade je možné zmeniť spôsob platby na dobierku, s poplatkom podľa aktuálneho cenníka (zmenu nám stačí oznámiť e-mailom na revery@revery.sk). Pokiaľ máte záujem o zopakovanie online platby kartou, je potrebné vytvoriť novú objednávku a platbu zopakovať. Pôvodná objednávka s nezrealizovanou platbou bude automaticky stornovaná.

-

späť na zoznam otázok

.

.

.

PREVOD NA ÚČET

Otázka: Je možné zaplatiť prevodom na účet?

Odpoveď: Áno. V prípade individuálnych požiadaviek, firemných objednávok alebo problému s inou nezrealizovanou platbou je možné uhradiť sumu podľa objednávky na niektorý z našich účtov. Ako variabilný symbol  sa pri takejto platbe uvádza číslo objednávky. 

Zoznam účtov:

Slovenská republika: 

IBAN: SK5283300000002901976384, BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX, Názov banky: Fio banka, a.s.

Česká republika: 

Číslo účtu:  2901976384/2010, BIC/SWIFT kód: FIOBCZPPXXX, Názov banky: Fio banka, a.s.

-

späť na zoznam otázok

.

.

.

SPRÁVNA VEĽKOSŤ

Otázka: Ako si mám správne vybrať veľkosť? 

Odpoveď: Správnu veľkosť textilu je najideálnejšie overiť vo veľkostných tabuľkách, ktoré nájdete v sekcii "Informácie - Veľkostné tabuľky", prípadne priamo v popise konkrétneho produktu. Pri textilných výrobkoch je maximálna tolerancia v rozmeroch štandardne +- 5%. Pre zvolenie najideálnejšej veľkosti je dobré, ak si zákazník porovná rozmery textilu, ktorý už má doma a nosí ho, s rozmermi uvedenými vo veľkostnej tabuľke. V prípade rozdielnosti rozmerov napríklad v šírke a dĺžke odporúčame brať do úvahy najväčší rozmer. Ak si zákazník aj tak nie je úplne istý, odporúčame objednať si textil z kategórie "Na vyskúšanie", textil si v kľude domova vyskúšať a následne ho vrátiť. Plnú cenu, vrátane poštovného, zašleme zákazníkovi späť na účet, prípadne túto už zaplatenú čiastku odpočítame z novej objednávky, a to podľa výberu zákazníka. 

-

späť na zoznam otázok

.

.

.

VRÁTENIE A VÝMENA TOVARU

Otázka: Je možné zakúpený tovar vrátiť alebo vymeniť?

Odpoveď: Áno, každý štandardný produkt z našej ponuky, okrem personalizovaných, je možné vrátiť alebo vymeniť v lehote do 14 dní od momentu prevzatia tovaru, čiže odvtedy, kedy si zákazník fyzicky prevezme zásielku od prepravcu. Personalizované produkty, akými sú napríklad šálky s vlastným dizajnom, alebo tričká s potlačou vlastného roku, mena, mesiaca narodenia, číslicou, fotografiou alebo inou úpravou dizajnu na individuálnu požiadavku, nie je možné vrátiť alebo vymeniť, na čo upozorňujeme aj vo Všeobecných obchodných podmienkach. V prípade personalizovaných produktov je preto veľmi dôležité venovať pozornosť dôkladnému výberu veľkosti, prípadne iných parametrov. Reklamácia z dôvodu vady výrobku je samozrejme možná pre všetky typy produktov, vrátane personalizovaných. 

-

späť na zoznam otázok

.

.

.

NEPREVZATÁ DOBIERKA

Otázka: Ak som v minulosti neprevzal zásielku na dobierku, môžem si objednať znova?

Odpoveď: Zákazník, ktorý si neprevzal zásielku na dobierku bez toho, aby nás o tom vopred informoval, alebo objednávku nezrušil pred odoslaním, si môže vytvoriť novú objednávku, avšak už len s voprednou platbou - online alebo prevodom na účet. Objednávka s platbou na dobierku v takomto prípade bude automaticky stornovaná. V prípade bezdôvodného neprevzatia zásielky na dobierku zákazníkovi tiež zaniká nárok na už priznanú zľavu, či už jednorazovú alebo trvalú.

-

späť na zoznam otázok

  

   

TELEFONICKÁ OBJEDNÁVKA

Otázka: Môžem urobiť objednávku aj telefonicky?

Odpoveď: Objednávku je možné urobiť aj telefonicky na našom čísle (+421) 908 555 765, avšak za predpokladu, že zákazník už u nás v minulosti nakupoval a teda máme jeho predošlý súhlas so spracovaním osobných údajov (GDPR).

   

späť na zoznam otázok

KAMENNÁ PREDAJŇA

Otázka: Mate aj kamennú predajňu?

Odpoveď: Kamennú predajňu neprevádzkujeme, nakoľko sme výhradne zásielkový obchod (e-shop). Vopred objednaný tovar, po našom potvrdení o pripravenosti na výdaj, je však možné osobne si vyzdvihnút na našej adrese (Krížná 487/18, Jaslovské Bohunice). 

späť na zoznam otázok

 

NDEwZjQ4ZT