...........................................................................................................................................................
.
.
Otázka: Je možné zaplatiť prevodom na účet?
Odpoveď: Áno. V prípade individuálnych požiadaviek, firemných objednávok alebo problému s inou nezrealizovanou platbou je možné uhradiť sumu podľa objednávky na niektorý z našich účtov. Ako variabilný symbol sa pri takejto platbe uvádza číslo objednávky.
Zoznam účtov:
Slovenská republika:
IBAN: SK0283300000002802295719, BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX, Názov banky: Fio banka, a.s.
Česká republika:
Číslo účtu: 2202295731/2010, BIC/SWIFT kód: FIOBCZPPXXX, Názov banky: Fio banka, a.s.
-
.
.
.
Otázka: Ako si mám správne vybrať veľkosť?
Odpoveď: Správnu veľkosť textilu je najideálnejšie overiť vo veľkostných tabuľkách, ktoré nájdete v sekcii "Informácie - Veľkostné tabuľky", prípadne priamo v popise konkrétneho produktu. Pri textilných výrobkoch je maximálna tolerancia v rozmeroch štandardne +- 5%. Pre zvolenie najideálnejšej veľkosti je dobré, ak si zákazník porovná rozmery textilu, ktorý už má doma a nosí ho, s rozmermi uvedenými vo veľkostnej tabuľke. V prípade rozdielnosti rozmerov napríklad v šírke a dĺžke odporúčame brať do úvahy najväčší rozmer. Ak si zákazník aj tak nie je úplne istý, odporúčame objednať si textil z kategórie "Na vyskúšanie", textil si v kľude domova vyskúšať a následne ho vrátiť. Plnú cenu, vrátane poštovného, zašleme zákazníkovi späť na účet, prípadne túto už zaplatenú čiastku odpočítame z novej objednávky, a to podľa výberu zákazníka.
-
.
.
.
Otázka: Je možné zakúpený tovar vrátiť alebo vymeniť?
Odpoveď: Áno, každý štandardný produkt z našej ponuky, okrem personalizovaných, je možné vrátiť alebo vymeniť v lehote do 14 dní od momentu prevzatia tovaru, čiže odvtedy, kedy si zákazník fyzicky prevezme zásielku od prepravcu. Personalizované produkty, akými sú napríklad šálky s vlastným dizajnom, alebo tričká s potlačou vlastného roku, mena, mesiaca narodenia, číslicou, fotografiou alebo inou úpravou dizajnu na individuálnu požiadavku, nie je možné vrátiť alebo vymeniť, na čo upozorňujeme aj vo Všeobecných obchodných podmienkach. V prípade personalizovaných produktov je preto veľmi dôležité venovať pozornosť dôkladnému výberu veľkosti, prípadne iných parametrov. Reklamácia z dôvodu vady výrobku je samozrejme možná pre všetky typy produktov, vrátane personalizovaných.
-
.
.
.
Otázka: Ak som v minulosti neprevzal zásielku na dobierku, môžem si objednať znova?
Odpoveď: Zákazník, ktorý si neprevzal zásielku na dobierku bez toho, aby nás o tom vopred informoval, alebo objednávku nezrušil pred odoslaním, si môže vytvoriť novú objednávku, avšak už len s voprednou platbou - online alebo prevodom na účet. Objednávka s platbou na dobierku v takomto prípade bude automaticky stornovaná. V prípade bezdôvodného neprevzatia zásielky na dobierku zákazníkovi tiež zaniká nárok na už priznanú zľavu, či už jednorazovú alebo trvalú.
-
Otázka: Môžem urobiť objednávku aj telefonicky?
Odpoveď: Objednávku je možné urobiť aj telefonicky na našom čísle (+421) 908 555 765, avšak za predpokladu, že zákazník už u nás v minulosti nakupoval a teda máme jeho predošlý súhlas so spracovaním osobných údajov (GDPR).
Otázka: Mate aj kamennú predajňu?
Odpoveď: Kamennú predajňu neprevádzkujeme, nakoľko sme výhradne zásielkový obchod (e-shop). Vopred objednaný tovar, po našom potvrdení o pripravenosti na výdaj, je však možné osobne si vyzdvihnút na našej adrese (Krížná 487/18, Jaslovské Bohunice).