S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači/zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

E-shop

Kontakt

FASTER GROUP s.r.o.
Krížna 18, Jaslovské Bohunice (Slovakia)
91930
tel: +421 908 555 765 (prac.dni 09:00 - 18:00)
revery(a)revery.sk
Facebook: /REVERY.SK
Instagram: /REVERY.SK

Akciový tovar

Cena                       
Okamžite skladom

Najobľúbenejšie

Cena 15,90 EUR (429,30 CZK)
Okamžite skladom
Cena 11,90 EUR (321,30 CZK)
Okamžite skladom
Cena 15,90 EUR (429,30 CZK)
Okamžite skladom
Cena 13,90 EUR (375,30 CZK)
Okamžite skladom

Často kladené otázky (FAQ)
Otázky a odpovede

-

NEZREALIZOVANÁ ONLINE PLATBA 

-

PREVOD NA ÚČET

-

SPRÁVNA VEĽKOSŤ

-

VRÁTENIE A VÝMENA TOVARU

-

-

-

-

NEZREALIZOVANÁ ONLINE PLATBA 

Otázka: Pri objednávke som si zvolila online platbu kartou, ale platba mi neprešla. Ako mám ďalej postupovať? 

Odpoveď: Ak platba nebola zrealizovaná v čase objednávania, dodatočne nie je možné platobnú bránu otvoriť. V takom prípade je možné zmeniť spôsob platby na dobierku, s poplatkom podľa aktuálneho cenníka (zmenu nám stačí oznámiť e-mailom na revery@revery.sk). Pokiaľ máte záujem o zopakovanie online platby kartou, je potrebné vytvoriť novú objednávku a platbu zopakovať. Pôvodná objednávka s nezrealizovanou platbou bude automaticky stornovaná.

-

späť na zoznam otázok

.

.

.

PREVOD NA ÚČET

Otázka: Je možné zaplatiť prevodom na účet?

Odpoveď: Áno. V prípade individuálnych požiadaviek, firemných objednávok alebo problému s inou nezrealizovanou platbou je možné uhradiť sumu podľa objednávky na niektorý z našich účtov. Ako variabilný symbol  sa pri takejto platbe uvádza číslo objednávky. 

Zoznam účtov:

Slovenská republika: 

IBAN: SK76 1100 0000 0029 2387 8769, BIC/Swift kód: TATRSKBX, Názov banky: Tatra banka, a.s.

Česká republika: 

Číslo účtu:  2701652959/2010, BIC/Swift kód: FIOBCZPPXXX, Názov banky: Fio banka, a.s.

-

späť na zoznam otázok

.

.

.

SPRÁVNA VEĽKOSŤ

Otázka: Ako si mám správne vybrať veľkosť? 

Odpoveď: Správnu veľkosť textilu je najideálnejšie overiť vo veľkostných tabuľkách, ktoré nájdete v sekcii "Informácie - Veľkostné tabuľky", prípadne priamo v popise konkrétneho produktu. Pri textilných výrobkoch je maximálna tolerancia v rozmeroch štandardne +- 5%. Pre zvolenie najideálnejšej veľkosti je dobré, ak si zákazník porovná rozmery textilu, ktorý už má doma a nosí ho, s rozmermi uvedenými vo veľkostnej tabuľke. V prípade rozdielnosti rozmerov napríklad v šírke a dĺžke odporúčame brať do úvahy najväčší rozmer. Ak si zákazník aj tak nie je úplne istý, odporúčame objednať si textil z kategórie "Na vyskúšanie", textil si v kľude domova vyskúšať a následne ho vrátiť. Plnú cenu, vrátane poštovného, zašleme zákazníkovi späť na účet, prípadne túto už zaplatenú čiastku odpočítame z novej objednávky, a to podľa výberu zákazníka. 

-

späť na zoznam otázok

.

.

.

VRÁTENIE A VÝMENA TOVARU

Otázka: Je možné zakúpený tovar vrátiť alebo vymeniť?

Odpoveď: Áno, každý štandardný produkt z našej ponuky, okrem personalizovaných, je možné vrátiť alebo vymeniť v lehote do 14 dní od momentu prevzatia tovaru, čiže odvtedy, kedy si zákazník fyzicky prevezme zásielku od prepravcu. Personalizované produkty, akými sú napríklad šálky s vlastným dizajnom, alebo tričká s potlačou vlastného roku, mena, mesiaca narodenia, číslicou, fotografiou alebo inou úpravou dizajnu na individuálnu požiadavku, nie je možné vrátiť alebo vymeniť, na čo upozorňujeme aj vo Všeobecných obchodných podmienkach. V prípade personalizovaných produktov je preto veľmi dôležité venovať pozornosť dôkladnému výberu veľkosti, prípadne iných parametrov. Reklamácia z dôvodu vady výrobku je samozrejme možná pre všetky typy produktov, vrátane personalizovaných. 

-

späť na zoznam otázok

.

.

.

MWZhM